
Raktári szolgáltatásaink főbb elemei
Jelenleg Szlovákiában (a szlovák-magyar határ mentén) működtetünk raktárat, illetve itt érhető el teljeskörű raktári szolgáltatásunk is. A raktárból magyarországi csomagkiszállításokat is végzünk (magyarországi belföldi árakon). Ez a raktár jellemzően csak kézzel mozgatható árukat kezel, de palettás árukat is tárol. Jelenleg közel 70.000 termék tárolása és kezelése folyik itt.
Palettás és kézzel mozgatható áruk kezelése tárolása
Raktárunk jellemzően a kézzel mozgatható áruk kezelésére van berendezkedve, de palettás árukat is tudunk fogadni, kezelni.
Minőségellenőrzés
Romlandó áruk esetén fontos, hogy lejárt szavatosságú termék ne kerüljön feladásra. Munkatársaink folyamatosan figyelik a termékek lejárati dátumát és jelzik partnerünk felé a lejárat közeledtét, illetve a lejárat tényét. A lejárt szavatosságú termékek megsemmisítését nem vállaljuk, azt igény szerint megadott címre szállíttatjuk / szállítjuk.
Leltározás igény szerinti időszakonként
Munkatársaink precíz munkát végeznek. Szoftverünk automatikusan rögzíti a kimenő áruk fajtáját és mennyiségét a futár csomagfelvételének pillanatában és a visszaérkező áruk is automatikusan készletre kerülnek a visszáru szkennelésének pillanatában. Kezeljük a sérült árukat is, de ennek ellenére előfordulhatnak emberi hibák, amik kiderítése és korrigálása számunkra fontos. Ennek érdekében előre meghatározott időközönként (jellemzően havonta) leltárt készítünk. A leltár rögzítésekor szoftverünk automatikusan könyveli a hiányokat és többleteket.
Csomagolás
A szoftverünkbe beérkező rendelések alapján munkatársaink összeállítják a csomagot és -amennyiben erre igény van- a kapcsolódó számlát is nyomtatják és csomagolják.
Marketingeszközök csomagolása, ragasztása
A megrendelt áruk csomagolásán kívül lehetőség van arra is, hogy partnerünk vagy annak valamely marketing partnere szórólapjait, kuponjait vagy egyéb marketing eszközeit a csomagba tegyük, vagy esetleg a csomagolást ellásuk valamilyen ragasztható matricával (pl. a visszautasítás számát csökkentő megoldással vagy nemzetközi szállításnál a célország zászlójának matricájával vagy csak egy smile-val).
Sérült és selejt áruk kezelése
A visszautasított vagy kézbesíthetetlen csomagok visszakerülnek a raktárba. Egyes visszárus csomagok cérültek lehetnek (esetleges futármunka közben bekövetkező hibák vagy balesetek miatt), illetve ritkán előfordul az is, hogy a csomag sérülése olyan mértékű, hogy az áru is sérül vagy részben hiányzik. A sérült vagy hiányos csomagok áruit dokumentáljuk és könyveljük a szoftverben. Munkatársaink hibájából adódó leltárhiányért vagy árusérülésért 100% felelősséget vállalunk, a DPD hibájából keletkező károkat a DPD biztosítója téríti meg. Az ezzel kapcsolatos kárigény bejelentést és egyéb ügyéntézést 100%-ban mi bonyolítjuk le.
Áruátadás futárnak
Mindkét raktárunkhoz napi szinten érkezik a futár felvenni az aznapi feladásra összekészített csomagokat. Az átadás tételesen történik, aminek tényét partnereink mobiljukon is ellenőrizhetik. (Szoftverünkben folyamatosan nyomon követhető minden csomag státusza és teljes csomagtörténete.)
Visszáru átvétel futártól
A címzettek által visszautasított vagy egyéb okból kézbesíthetetlen csomagok visszakerülnek a raktárba. A csomagokat a DPD futár szállítja vissza naponta. A futártól minden visszáru átvétel tételesen történik. A sérült vagy hiányos csomagokról fényképfelvétel és jegyzőkönyv készül, melyek a szoftverben is rögzítésre kerülnek.
Rendeléskorrekció
Az általunk nyújtott szolgáltatások teljes folyamata alatt arra törekszünk, hogy automatizáljuk, amit lehet. Ezzel a céllal kapcsoljuk össze a partnerünk rendelést rögzítő szoftverét (pl.: webshop) a csomagkezelő szoftverünkkel, így rendelések automatikusan megjelennek a csomagolást végző munkatársainknál, amiből gombnyomásra elkészítik a csomagcímkéket. Előfordulhat, hogy 1-1 rendelés adatain módosítani kell, például változik a cím vagy a telefonszám, esetleg a rendelt áru összetétele, mennyisége. Ez esetben lehetőség van manuálisan újra rögzíteni a rendelést. Ezt munkatársaink igény szerint elvégzik.

Raktári és csomagkezelő szolgáltatásaink folyamatosan bővülnek a jelenleg is meglévő odafigyelés és precizitás mellett. Munkatársaink lelkiismeretesen és odafigyeléssel kezelik a termékeket és ez így marad a jövőben is! Csak annyi árut kezelünk egy raktárban, amennyivel munkatársaink a minőségi árukezelés elvárásainak meg tudnak felelni.

Szeretnéd, hogy Neked is könnyebb legyen a csomagokkal való ügyintézés?
Keress fel bennünket!
A raktári munka sok esetben egy „lenézett” munka, pedig az ott dolgozó emberek kulcsfontosságú szerepet töltenek be az értékesítési folyamatban. Az áruk biztonságos kezelése és tárolása, a csomagok időben és pontosan történő elkészítése vagy a visszáruk megfelelő kezelése jelentős összeggel növelhetik vagy -hanyag munka esetén- csökkenthetik a vállalkozás bevételét.