Ki veheti igénybe a támogatást?
Bármely webáruház részt vehet a programban, amennyiben előzetesen jelentkezett és a jelentkezését befogadta a program üzemeltetője, illetve amennyiben az üzemeltető általi ajánlatot a webáruház elfogadta és létrejött a felek közötti szerződés. Nincs havi csomagfeladási minimum és a webáruház lehet akár induló shop is, de akár régóta működő webáruház is.
Cégcsoportunk Magyarországon egyedülálló módon támogatja a logisztikai árbevételéből a webáruházakat a 2021-ben indított „Webshop Támogatási Program” (WTP) keretében. A program minden esetben jelentős megtakarítást jelent a programban résztvevő webáruházaknak. A támogatás kiterjed például egy „profibb” (magasabb árkategóriában lévő és nagyobb tudású) webshop csomag bérleti díjára, de részben vagy egészben átvállaljuk a szakmai támogatók (mint pl. Google marketingesek, Facebook és Instagram szakértők) munkadíját is, amennyiben a webáruház elkötelezi magát a növekedés mellett.
A támogatási program alapja, hogy a csomagközvetítő üzletágunk árbevételét megosztjuk a partnereinkkel. A partnerek jelenlegi szállítási díjait megvizsgáljuk és ajánlatot adunk. Mivel nálunk több e-kereskedő csomagjait kezeli a DPD, sokkal kedvezőbb szállítási díjat kapunk, mint az az e-kereskedő, aki közvetlenül és egymaga megy oda a DPD-hez (vagy akár más csomagszállító céghez). A partner jelenlegi futár díjai és a mi díjaink közti különbség egy részét kedvezményként adjuk a shopoknak, így a jelenlegi szállítási díjnál kedvezőbb feltételekkel fog tudni a webáruház szállítani (olcsóbb lesz a csomagok vevőhöz való eljuttatása), továbbá támogatjuk a webáruház fejlődését külsős szakemberek bevonásával, illetve a nekik fizetendő díj részben vagy egészben történő kifizetésével. Segítségünkkel néhány 10.000 forinttól akár több 100.000 (vagy akár millió) forintnyi költségtől mentesülnek a webáruházak havonta.
A program a háttérben hasonlóan működik, mint a webáruházak pontgyűjtő megoldása: minden feladott csomag egy pontot ér. A pontok értéke webáruházanként eltérő lehet (egyedileg kerül meghatározásra) és szerződésben kerül rögzítésre. Az összegyűjtött pontokat a webshop forgalomnövekedését támogató megoldásokra lehet felhasználni. A támogatás célja, hogy hatékonyan növeljük a programban résztvevő e-kereskedő vállalkozások bevételét, illetve az értékesítési darabszámot / csomagszámot.